Missie, visie & waarden

Ons doel is klanten in staat stellen altijd
‘confidently connected’ te zijn

Onze missie: Empower customers to be confidently connected

Ons voornaamste doel is: klanten in staat stellen altijd ‘confidently connected’ te zijn. Met vrienden, familie of klanten. Thuis, onderweg en op kantoor. We willen ons onderscheiden door een kwalitatief goed netwerk, de beste beleving voor onze klanten en de beste geïntegreerde oplossingen. We gaan voor goede financiële resultaten en een ethische en verantwoordelijke bedrijfsvoering en hebben een sterk commitment onze sociale impact te verbeteren. Zo garanderen we een duurzame business op de lange termijn.

Onze visie: Always Easiest

Onze klanten moeten volledig kunnen vertrouwen op onze producten, diensten en dienstverlening. 7 dagen per week, 24 uur per dag. We willen onze klanten altijd dezelfde gemakkelijke en goede ervaring bieden. Klanten moeten eenvoudig onze producten en diensten kunnen gebruiken. En het moet eenvoudig zijn om met ons te werken en voor ons te werken. We willen dus ‘Always Easiest’ zijn. Komend jaar staat voor Vodafone nog meer in het teken van de klant.

Onze waarden: The Vodafone Way

Onze doelen bereiken we door ‘The Vodafone Way’ te werken. We stimuleren onze mensen klantgericht te werken (‘Customer Obsessed’) en innovatief (‘Innovation Hungry’), ambitieus en competitief (‘Ambitious and Competitive’) te zijn. We streven het beste resultaat na, waarbij we profiteren van het feit dat we een internationaal bedrijf zijn. Tegelijkertijd houden we rekening met lokale verschillen (‘One Company, Local Roots’). Ook  werken we actief aan het verbeteren van snelheid, eenvoud en het vertrouwen (‘Speed’, ‘Simplicity’ en ‘Trust’):

  • Snelheid: we richten ons op de dynamiek van de markt. We verbeteren snel, innoveren en lossen problemen op. Hierbij houden we rekening met de kwaliteit, veiligheid, de financiële toekomst en de reputatie van ons bedrijf.
  • Eenvoud: we bieden gemak voor klanten, partners en onszelf. Dit doen we door simpele oplossingen te bieden en onnodige complexiteit weg te nemen.
  • Vertrouwen: we zijn betrouwbaar en gedragen ons eerlijk en integer. En we respecteren het vertrouwen van klanten, business partners, medewerkers en andere stakeholders.

Met deze manier van werken, willen we bereiken dat onze klanten ons waarderen.